2014-03-22
 17:30:55

TJEJ KVÄLL

Så nu bara om några minuter så ska jag och Emilia till en annan som heter Emilia Magnusson, så ska vi ha en liten tjej kväll, vi ska kolla på en skräck film, som heter Women In Black! Jag kommer bog att sitta bakom kudden hela tiden! 😂

Men det ska bli jätte kul att vara med dom och ha kul ikväll, sen imon, så ska jag följa med Emilia och Emilia till konståkningen, alla där håller på att göra en show, så det ska bli rätt kul att kolla på vad dom övar på! 👌

Även fast jag inte tycker om konståkning längre, jag tycker faktiskt att det är rätt tråkigt! 😕

Men det är ju bra att dom tycker att det är kul ju!
Det är ju det som är meningen, 👍
Det ska inte vara något tema på det, det ska bara vara en lite show, och Emilia (min syster) ska ha en svart klänning, så jag tror nog att det ska vara en lite sån här mörk, läskig musik till det 👌💀

Men Jao...men det kommer nog upp ett inlägg, imon och kanske ett ikväll oxå! 🙈🙉🙊

Kramiz❤️



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: