2014-01-31
 12:46:33

Flappy bird





2014-01-31
 08:37:13

Sjuk

Jaja nu är jag sjuk!

Sen i förgår!
Då blev jag sjuk!
Har ont i halsen och är täppt i näsan!

2014-01-30
 07:12:11

Simning i Olofström

Jaha nu sitter man här och har ont i halsen!
Men ska till skolan i alla fall!
För jag brukar ofta ha ont i halsen på morgonen och sen går det över typ när jag sitter på bussen!👍

Jaha idag är det simning i Olofström! 😐

Jag vill inte simma! Det är världens tråkigaste!

Och vi har det innan vi ska äta så man är jätte hungrig!
Och så brukar jag få ont i nacken!

Men så är livet ibland!
👊

Kramiz!
2014-01-29
 07:09:18

Hemma

Sitter hemma och kollar lite på ipaden (pewds)

Har precis ätit klart!
Idag är då utedag, jag vill inte ha det!

Dom är inte så roliga,tycker jag då!
Sånt är livet!


2014-01-28
 14:56:13

Hejsan hoppasan!

Ja nu sitter man i bussen och är på väg hem igen!

Och vet ni som var det värsta idag???

...jo jag trillade i trappan, ni vet när man tänker ta ett steg i trappan och ibland så sätter man bara tårna på kanske av trappan och man inte är beredd på det och tårna orkar inte hålla emot så fötterna åker ner på trappsteget nedanför!

Och jag slog i knät i kanten av ett trappsteg och det ska jag säga....det var  inte skönt!

Jaja, sånt är livet!

Men det var kul i skolan i dag i alla fall!

Ska träna friidrott idag kanske om det inte blir värre i knät! 👍

Ha deg bra!
Kramiz! ❤️

2014-01-27
 17:06:44

Vill vara med i veckans blogg

Jag vill vara med i veckans blogg!
http://moasvenzzo.blogg.se
2014-01-27
 16:24:56

Ritat





2014-01-27
 13:01:57

Tillbaka från skolan

Så nu är man till på baka vägen hem!

En bra måndag!
Dagen gick väldigt snabbt tycker jag!

Deg var rätt så kallt!
Men det var tur att jag hade  vantar och mössa! 👍👏👌
2014-01-26
 08:38:05

Söndags morgon

Japp nu är det söndags morgon!
Har precis vaknat! Hade jätte kul igår med farmor och farfar.
Nu är det bara jag och pappa här hemma för Emilia och mamma skulle till träningen!
Dom åkte typ vid sju! Men jag avskyr att vakna så tidigt och träna, jag tränar typ mellan 2 och 8 typ, p.s jag tränar inte så länge det är bara sånna tider jag brukar träna typ!  Jaja! Det var nog bara det jag hade och berätta om så, hej då ha en bra sista dag i helgen! Kramiz! ❤️
2014-01-25
 09:16:47

Vaknat

Så nu har man nästan precis vaknat. Jag vaknade typ vid 8:20 ungefär! Är fortfarande i sängen för jag orkar inte gå upp men jag måste gå upp och äta nu!

Är hungrig men orkar inte hå upp. På 3,... 1,2,3....uppe nu! Ni skulle se mitt hår nu! Jag ser ut som ett troll. 

Jaja. Jag ska ta och tvätta ansiktet och borsta håret sen ska jag äta! Men ha en bra helg så hörs vi kanske idag igen, men jag vet att vi hörs imon igen. 👍

P.s OM 2 VECKOR BÖRJAR RODNINGEN IGEN!!!! ❤️❤️❤️👏👏👏 jag hoppas verkligen att jag får rida Alladin först! 

Jaja jag ska inte störa mer nu så hej då ha en bra helg! Kramiz! ❤️👌
2014-01-24
 21:35:18

Lite tidigt..eller???

Jag ska sova nu snart tror jag, för jag har haft en väldigt jobbig dag i skolan idag.

Vi hade idrott idag! Den var rätt så jobbig! Asså jag tycker inte om idrott men ändå har jag B i betyg i det! Det kan jag inte fatta men jag kan leva med det! Haha!



Jag hoppas att jag kan sova bra idag för varje dag nu när jag har gått till skolan så har jag varit trött och hungrig!

För jag vaknar hela tiden på natten för mamma och pappa snarkar, och för det så ligger jag kvar i sängen för jag vill sova mer, jag ska ju vakna kl.6 men jag brukar vakna kl.7 istället och det ör en timmes skilnad!

Och då hinner jag inte äta för bussen går kl.7:20 så då hade jag bara 20 minuter på mig att för mig klar, och då har jag ju inte ätit så jag går till skolan utan någon mat i magen! Men jag klarar mig i skolan utan frukost ialla fall! Men det är jätte bra! Men jag bli fruktansvärt hungrig och trött av allt det här stressande! Så jag hoppas jag kan sova ikväll! Men ni kanske tycker det är för tidigt, för det gör jag, jag brukar alltid gå och lägga mig typ efter midnatt eller något men nu vet ni varför jag lägger mig tidigt idag!! (Hungrig och trött)

God natt alla!😴
2014-01-24
 06:55:12

Kläder inför skolan


Detta är mina kläder inför skolan idag! Och vi ska ha idrott idag med! 😕
Vill inte!
Jaja det är i alla fall helg sen när man kommer hem! Hej då vi hörs kanske idag igen eller imon! Kramiz! ❤️

Jeans: bik bok
T-shirt: Cubus 
Strumpor: H&M 
2014-01-23
 15:02:57

I bussen

Så nu sitter jag i bussen och är på väg hem.

Och lyssnar på musik.


När jag kommer hem så ska jag äta lite, sen ska jag byta om till friidrotts kläder.

Det kommer ett inlägg då.


2014-01-22
 18:26:21

25 saker du kanske inte visste om mig. ✌️

Detta är mitt andra inlägg då!
Fast det var min kusin som hjälpte mig med allt typ! Hon hjälpte mig förbereda för min blogg! Hon har redan en blogg här! http://moasvenzzo.blogg.se

Kolla in hennes blogg! Den är jätte bra!
Det första inlägget gjorde Moa! (Min kusin)

Här i detta inlägget blir det mycket text för jag ska skriva 25 saker du kanske inte visste om mig!
Så här kommer det:

1.älskar min familj/släkt

2.älskar Alladin (c-ponny)

3. Mobil nörd

4. Har haft en sen tumme så jag opererade den så nu är den rak.

5. Julafton och midsommar är dom bästa högtiderna jag vet.

6.älskar att rida

7. Är ganska korkad

8. Idrott och hälsa är mitt bästa ämne i skolan för jag har betyg B i det

9. Mode galning

10. Jag ska på one directions konsert detta året. 13 juni i Stockholm med min kompis Mimi Olsson och Emilia Svensson det är min syster.

11. Jag var rädd för tomten när jag var liten 😂

12. Jag har färgat håret 1 gång p.s bara slingor.

13. ALLTID stökigt på mitt rum.

14. Har 111 bilder på min mobil men 3 av dom är videos.

15. Håller på att renovera ett rum till mig men det har typ gått 100 år sen vi jobbade på det men vi ska börja jobba på det denna veckan eller i helgen.

16.har typ 12 mobil skal. Vill ändå ha fler haha.

17. Jag älskar skor.

18. Snap chattar varje dag.

19. Gillar att bada men inte i havet eller sjöar jag gillar bara att bada i poler.

20.måste typ alltid ha nagellack på naglarna.

21. Singel 😞

22. Jag älskar när någon som jag är kär i ger mig något.

23. Mitt favorit program är vicetorious och lite big time rush.

24. Hade en annan blogg innan denna, men jag bytte för det hände typ inget på den.

25. Jag får JÄTTE lätt skratt anfall, hahaha. 😂👏👍


Så det var 25 saker du kanske inte visste om mig. Hoppas du ör nöjd med detta inlägget så hörs vi imon! Kramiz. ❤️