2014-02-27
 20:16:56

Sova

Sk precis börja sova nu, imorgon ör det skridskor i skolan, 😑😐

Jippi, och vet ni vad???

Jag måste hålla uppvärmningen 😣😐😫😠

Vill inte varför ska jag göra det även om jag inte tycker om att åka skridskor och har slutat med att åka KÅNSTÅKNING!!!! VILL INTE 
2014-02-26
 17:08:46

Hej alla bloggisar

Snart är det ridning här kommer outfiten för ridningen


Rid tröja: Ullared
Ridbyxor: Ullared
Ridstrumpor: Ullared

P.s kommer kanske några bilder på mig när jag rider, pp.s haha, jag ska ha Tilda 
2014-02-26
 07:45:21

Outfit,buss,ridning

Dagens outfit idag i skolan är:

T-shirt; Bik Bok
Jeans; H&M
strumpor; H&M

Det kommer ingen bild idag för jag tänkte ta en bild med men jag stiger alltid upp försent på morgonen så jag hann inte idag, tyvärr.

Men det kanske kommer en bild när jag kommer hem jag tror att det blir ett inlägg då oxå.

Jaja, men nu sitter jag i bussen i alla fall, snart framme i skolan, 👍

Jao, ha det bra så hörs vi lite senare idag då, kramiz ❤️

P.s kommer kanske några bilder när jag rider idag! 👍👍
2014-02-25
 16:35:31

Snart Bloppis (kanske)

Snart ska jag kanske ha en Bloppis alltså en loppis fast vissa kallar det för Bloppis, så jag ska sälja några saker tror jag, om jag får för pappa/mamma.

Så håll koll om du behöver några saker, 👍👍


2014-02-24
 17:36:20

Dumma Mobil

Min mobil är snart slut på laddning och snart fullt minne, så min morgonrutiner grej var för lång, och sen tänkte jag göra en whats in my shcool bag, och då försvann alla videos för det tog för långt tid att göra den och den här grejen där det stod 10% batteri återstår, så hela videosarna försvann, och så stod det minne snart fullt, och då försvann dom med, så jag gjorde en annan som jag hittade på själv som heter 'Victoria secret TAG' 

Och jag blev rätt nöjd med videon!
Så hoppas att ni oxå gillar videon lika mycket som jag gör, häller mer, kramiz ha det bra ❤️

Enjoy 👌
2014-02-24
 06:14:00

Vlogg

Nu ska jag vlogga lite genom min morgon rutin fast den kommer upp någonstans vid 2-3 tiden! 👍
2014-02-23
 20:32:33

Morgon rutin (VideoFyMe)

Imon så kommer det ut en video på VideoFyMe så ni får hålla koll på det!

Jag vet att det har varit rätt så mycket med VideoFyMe nu men det är första gången jag lägger ut videos där och jag tycker att det är rätt så roligt! Så det är därför.

Men jag hoppas att alla har haft en bra helg, kommentera gärna vad du har gjort i helgen, det skulle vara väldigt intressant att veta, tycker jag då, men ja kommentera gärna, idag har det i alla fall inte hänt någonting viktigt som jag vill ha med på bloggen, men någon gång ska jag bog lägga ut en video typ på en dag med Ida eller något som visar vad jag om dagarna så det kommer att komma upp en video när jag stiger upp och vad jag gör sen men det blir nog på en tränings dag så att det blir lite intressantare. Men hoppas att det blir bra. 😊

Jao men imon är det skola oxå, jippi 😑😐

Ja den videon som kommer upp imon ska upp på morgonen, och det ska vara en morgon ruting, det är titeln på videon för det är min rutin som jag har på morgonen, fast den kommer nog upp när jag kommer hem från skolan för jag har kanske inte tid att redigera allt på morgonen, så vi hoppas att den kommer upp då, 👍

Ha en bra skol dag och en bra fortsatt söndag, kramiz på er! ❤️
2014-02-22
 14:19:55

Farm Holm

Så nu sitter jag här hos kusinerna och ska fira farfar snart! Ska bli kul sitter här
Med lilla Edwin och kollar på Emil I Lönnerberga! Haha 😂 Edwin är allt bra han, han ör min lilla lill kusin, han är den spralligaste livligaste lilla person jag både har hört och sett! 😂 att det kan finnas så mycket energi i en sån liten 2 åring! Haha😂 älskar honom! 💝
2014-02-22
 13:37:12

Video

Set blir nog ingen video med smik och kläder så, men jag tror att det blir en video på måndag istället, men jaja, hoppas att det går bra istället! 👍 ha det bra alla! 👏👌👍
2014-02-22
 12:31:55

Farfar

Ska snart fira farfar för han fyller år vet inte riktigt hur mycket men det ska bli kul, så det kommer att komma upp en video på mina kläder och hur jag sminkar mig. Fast den kommer ju upp på 'VideoFyMe' då menar jag. Men ja det kommer säkert att bli bra! 👍👍ha det bra säger jag till alla även om ni inte hör det! Haha 😄 kramiz! 👍👌
2014-02-21
 18:46:00

Öga, näsa , munn

Jao...här sitter jag, har precis kollat på 'Sharknado' det skulle vara en skräck film, men den var inte änns läskig, men nu kollar jag på '112 på liv och död' 👍👍👌👌👏👏

Spännande! 👍
2014-02-21
 13:06:18

Dålig uppdatering

Förlåt men jag vet att jag har haft väldigt dålig uppdatering, men det ska bättra sig men jag har varit så trött på sistone, så det har inte blivit av, men lovar att det ska bättra sig, lovar, det har kommit upp mer videos på 'VideoFyMe' så kolla gärna in dom, det ska komma upp en video till idag! Så håll utskick, 😉
Hoppas att ni är nöjda med alla video klipp. Kommentera och gilla gärna ha en bra helg på er alla! 😜kramiz ❤️


2014-02-21
 09:04:16

Haul

Snart kommer det upp en video imon på mig och Emilia när vi handlade igår
2014-02-18
 13:19:04

Jo

Okej, det blir en video i alla fall pappa åkte till jobbet i alla fall så jag ska gör en video nu! 👍👍
2014-02-18
 11:49:25

Tyvärr

Tyvärr blir det ingen video idag på 'VideoFyMe' men imon är jag 99% säker på attjag kan göra rn video! 😊👍
2014-02-18
 09:02:59

Tisdag, eller???

Jaha idag ör det Tisdag...tror jag...😐 är det Tisdag idag???

Jo just det, det är Tisdag igår började sportlovet, igår laddade jag ner 'VideoFyMe' följ mig där!
😊👍

Kommentera och gilla oxå så är ni jätte söta! 😊

Ska snart göra en video på 'VideoFyMe' tror jag, om pappa åker till jobbet snart!
Haha! 😂

Jag vet inte varför men han städar nu på morgonen!

Hoppas att han snart är klar! 👍

Och så har han packat diskmaskinen! 😂👏

Du är så duktig pappa!
Bara för det så ska han sitta vid datorn!

Nu, från något annat till något annat,

Videon på 'VideoFyMe' ska handla om vad jag har för frukost och vad jag gör på sommarlov/sportlov/jullov på alla lov!
Men jag har ju inte samma frukost varje dag! 

Vet inte riktigt vad jag ska ha för frukost ännu! Jag bestämmer nog det när jag gör videon! 👍👌



Detta är min morfars hund 'Ajax' visst är han söt???!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️









2014-02-17
 20:58:58

Lite galopp med Alladin lilla!

#Horse #hi #hello #hey #galop #galopp #swag #love #loveumylove här kommer en video med mig och Alladin som galopperar lite!

2014-02-17
 20:38:17

One Direction













🆔🆔🆔🆔🆔🆔🆔🆔🆔🆔🆔🆔🆔🆔
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
2014-02-17
 17:09:17

är JAG knäpp??..Näää

Jag och mamma sitter och kollar om vi kan hitta någon bra film att kolla på! Ni kanske har några tips??? 
Kommentera i sånna fall!
Tack! ❤️
Jao...vad görs här i livet??
Inget här i alla fall!
Tråkar ör det ända jag gör i alla fall!
Roligt va??
Oj juste om man har tråkigt så har man ju inte kul....akward...😅😬
Ha..haha.gaha.h.ha......😅
😐😑😐😑😐😑😐😑😐😕
Ja, vad nu???
Sluta kolla på mig som om jag är knäpp,😳
Hörde du inte vad jag sa???


Okej då, jag kanske är lite knäpp. 😒

Du: LITE...?😨

Okej då mycket...


2014-02-17
 14:34:40

Vill ha ny design!

Jag skulle gärna vilja ha en ny design på min blogg! Och KANSKE en ny header!

Vet ni kanske någon som vill?

Moa Svensson (kusin) gjorde en väldigt snygg design till mig!

Så kanske igen??❤️

2014-02-17
 11:44:45

SPORTLOV!!!



JA!!! Nu är det sportlov! GÖTT!
Sitter och kollar på Nellie Berntsson!
Vill sova över med någon!
Men vet inte vilken som vill!
Jao!
Vet knappt vad jag ska blogga om mer!
Hoppas att jag kan sova över med någon nu på sportlovet! ❤️
2014-02-15
 21:29:31

Emilia.s o Emilia.m

Idag har Emilia.s (syster) och Emilia.m (kompis) tävlat i konståkning och Emilia.s fick special pris för fina armrörelser till musiken!
Hon kom trea.
Och Emilia.m kom 2:a eller 3:a tror jag kom inte ihåg riktigt!
Men båda var väldigt duktiga!

2014-02-14
 17:06:44

Alla hjärtans dag. ❤️

Idag är det alla hjärtans dag så jag tänkte bara göra så att jag önskar ALLA en glad alla hjärtans dag, alla barn, alla vuxna, pojkvän, flickvän, kompis, bästis!
ALLA! ❤️❤️❤️💗💗💗
2014-02-14
 13:35:33

Ridningen igår med Alladin

Här kommer några bilder på Alladin på träningen igår: 



❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
http://moasvenzzo.blogg.se

2014-02-12
 20:46:56

Djur tävling (AVLSUTAD)

Nu är djur tävlingen avslutad!
Jag gick välja mellan 2 underbara bilder! Det tog tid innan jag valde!
Men nu vet jag vilken som vann!

Grattis till......Moa Svensson

Jätte fin bild på hennes katt!

Älskar att den kollar i kameran/mobilen oxå!
Jätte fin!

Nu kommer din blogg länkas i varje inlägg i 2 veckor!
Grattis! ❤️

http://moasvenzzo.blogg.se

Här har ni hennes blogg, klicka in på den!

Ha en bra fortsättning på veckan! ❤️ Kramiz!

2014-02-08
 22:41:56

Så får du kontakt med mig!

Om du vill ha kontakt med mig så gör du så här!

Skickar du brev så skickar du det hit:
Kyrkhult 290 60


Skickar du mail skickar du hit:
[email protected]

Mobilnummer/hemtelefonumer:
PRIVAT 
(Skickar det inte till vem som hällst)

Så kan du få kontakt med mig!

2014-02-08
 11:01:47

OS-Studion (OS-invigningen)

Vilken kollade på os-studion igår?
Det var väldigt fin där!
Dom sa att alla hade övat väldigt länge!
Och det tror jag verkligen på det var väldigt fint! (OS-invigningen)

Den varade väldigt länge oxå!
Synd att Sverige var näst sist när dom kom in i arenan för alla bara typ "åh snart kommer Ryssland"
Så Sverige fick inte lika mycket uppmärksamhet som alla andra!

Men jaja!
Idag är ju os! 
Roligt!
Heja på Sverige !
Nu sitter jag och kollar på skiathlon!
Dom har precis startat!
4 svenskar är det med!


2014-02-07
 22:04:00

Djurbild (TÄVLING)

Jag skulle gärna vilja se lite fler djur bilder så jag hade tänkt att ha en tävling!
 
Här är reglerna!
 
• ta din "egen" bild på ditt djur!
(Fisk,katt,hund,häst,hamster vilket djur som helst)
 
• skicka den till [email protected]
Och märk mailet med "djurbilder"
Och länka din blogg i mailet oxå.
 
• när mailet har skickats så skriver du i kommentarerna "jag vill vara med"
När du har gjort det så är du med i tävlingen.
 
•den som har vunnit: jag lägger upp vinnarens bild på min blogg!
Och länkar vinnarens blogg i varje inlägg i 2 veckor.
 
Tävlingen avslutas 12/2
 
Lycka till! ❤️




 
2014-02-07
 20:50:00

Moasvenzzo.blogg.se

Jag är med i Moasvenzzo.blogg.se's vinterbildtävling. 
 
Länk till inlägget
Länk till bloggen
 
 
2014-02-07
 12:03:41

Ridningen igår

Ridningen igår gick väldigt bra!

Och jag fick ju ha Alladin som jag ville!
Så jag blev jätte nöjd! ❤️
Vi hade mjuk start ju!
Lite trav och skritt. 
Gick Kortare på kortsidorna och längre på långsidorna!
Det var rätt kul! 

Så nästa gång är det "Hinderbana, working Equitation" Med Alladin igen! Åh det ska bli så kul!
Längtar så mycket!
2014-02-06
 14:51:34

Hemkunskap

Har precis haft hemkunskap och är på väg hem nu!
Ska till ridningen idag!
Ska bli kul!
I förra inlägget jag gjorde så skrev jag en sak som vi skulle ha nästa vecka, men idag skulle vi ha mjukstart!
Gymnastik för både häst och ryttare!

Men det ska ju bli kul det med!
HOPPAS verkligen jag får ha Alladin!

Ska rida med "Elin & Ida H, Tilda AB, Tilda A, Emma S"



2014-02-05
 10:33:15

Inte så roligt det här! 😐

Neeeeej

Jag missar ridningen idag bara för min dumma förskyldning! 😡
Men hoppas att jag får rida imon då!
Hoppas verkligen jag får ha Alladin!
Då ska vi ha "Hinderbana, working Equitation"
❤️
2014-02-05
 10:29:06

Sitter.....lite..och...äh...för..skyld..förskyld

Jaha fortfarande sjuk! Men imon tror jag att jag ska till skolan i alla fall! För det har gott bättre nu med förskyldningen! 👍
Jag mår bättre! 👍👌 
Kollar på "Top Chef" nu!
Ett tv:program som dom lagar mat för ett par personer och en av dom ska åka ut! Så spännande!
👍
Kramiz!❤️
2014-02-03
 18:21:22

Dålig uppdatering

Jag vet att det har varit dålig uppdatering men det ska bättra sig👍👍
2014-02-02
 12:55:46

Sjuk...

Ja som ni såg på titeln så är jag sjuk!
Jätte snuvig men tror jag kommer till skolan imon! 
Och om jag fortfarande sjuk till på onsdag när ridningen är så ska jag ändå dit för jag VILL verkligen rida!
Det är ju jätte kul!
Kramiz❤️