2014-03-14
 07:39:19

Hejsan alla barn nu är barnprogram

Hejsan svejsan alla människor!
Vad gör ni denna fina dag???
Idag är det skola i alla fall, och NP (Nationella proven) 😧
Vill inte! 😠
Avskyr NP jag är så dålig på det 😑
Men sånt är livet! 😑
Men dom dåliga nyheterna är inte slut, idag ska vi ha idrott oxå, 😕
Jippi 😕
Och som bra nyheterna är att idag är det en kort dag i skolan, så då kan jag få åka hem och springa iträr igen, det är helt underbart att springa ute när det är fint väder! ☀️👍👌❤️💪
Det känns så himla fräscht! 💪
Jaja, nu sitter jag i bussen i alla fall, lyssnar på lite musik, 👍👌
(1D) vill bara hem igen, är så trött, 😴
Dagen efter en träning så kommer jag aldrig upp ur sängen, ALDRIG, så jag kommer alltid upp från sängen för sent så jag hinner knappt göra mig klar, men allting blir alltid klar, så ja, det är ju bra! 👍
P.s ha det bra
Outfit: 
Jeans: H&M 
T-shirt: Bik Bok 
TIPS: ut och spring när du har chansen, när det är så fint väder! 👍👌



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: